3. Articles and Papers
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 3. Articles and Papers by Subject "2020 International Young Scholars"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Microgreens: The Revolutionary Greens(2020 International Young Scholars, 2020) Vineetha A.Abstract Microgreens are vegetable greens and herbs that are harvested right after the first set of a plant’s true leaves appear. Many Plants such as broccoli, mustard,etc can be grown as microgreens – consumed right after the first two leaves sprout. However, one needs to be very careful when selecting the plants they choose to cultivate as microgreens.The recent study is conducted with the aim to pinpoint the growth of microgreens .Many of the existing studies proved that the greens are richer in micronutrients.As it is known that the micronutrient malnutrition is a common cause to many of the diseases the knowledge on these types of microgreens are needed as well.Item Monetary Policy and the Real Economy: A Structural VAR Approach for Kazakhstan(2020 International Young Scholars, 2020) Zinauova N.; Tautanova Z.; Saydaliev H.B.Abstract This paper shows monetary policy indicator which better explains Kazakhstani transmission mechanism. The study also discusses how foreign monetary policy or oil prices affect domestic macroeconomic variables. We use a seven variable by utilizing quarterly time series data from Kazakhstan covering the period from January 2005 to December 2017. They are: interest rate, exchange rate, output, reserve money, consumer price index, then, World oil price index and Federal Funds rate.Item Ақпаратты өндіру, қабылдау және қайта өндіру: Н. Назарбаевтың "Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" бағдарлама-мақаласы мысалында(2020 International Young Scholars, 2020) Қыдырбаев О.Аңдатпа. 2017 жылдың 12 сәуірінде "Егемен Қазақстан" газетіне Н. Назарбаевтың "Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру" бағдарлама-мақаласы жарияланды. Мақала жариялана салысымен саясаткерлер, қоғам қайраткерлері және мемлекеттік басылымдар оны жаппай насихаттай бастады. Соңғы бірнеше жылда “Рухани жаңғыру” бағдарламасының негізгі идеясын көпшілікке түсіндіру үшін мемлекет бюджетінен миллиондаған қаржы бөлінген. Бұл зерттеу жұмысы Стюарт Холлдың қабылдау анализі (reception analysis) теориясына сүйене отырып, автор (яғни президент Назарбаев) аудиторияға қандай мессейдж жолдағанын, аудитория ол ақпаратты қалай қабылдап және ақпаратты қалай қайта өндіргенін анықтауды мақсат етеді. Зерттеу барысында бағдарлама-мақаланың қазақ және орыс тіліндегі тақырыптары өзара салыстырылып, “Егемен Қазақстан” газетінің 1 күндік шығарылымындағы “Рухани жаңғыру” тақырыбына қатысты материалдарға контентанализ жасалды. Сондай-ақ онлайн-анкета көмегімен аудиторияның “Рухани жаңғыру” идеясын қалай түсінгенін анықтап көрдік. Зерттеу нәтижесі бір бағдарлама қазақша және орысша сөйлейтін қазақстандықтарға екі түрлі месседж жолдайтынын, мемлекеттік медиа ұсынған ақпаратты оқырман дәл сол қалпында қабылдамайтынын, тіпті кейде мүлде теріс қабылдайтынын ортаға шығарды. Осылайша мемлекет жүргізіп жатқан екі қырлы пропагандалық саясаттың тиімсіздігі, ал аудиторияның 1920-1940 жылдардағы ықпал зерттеулері (Лазарсфельд, Ласуел, т.б.) айтқандай пассив емес, керісінше, актив екендігі анықталды.