Search Results

Now showing 1 - 10 of 419
  • ItemOpen Access
    СӨЗЖАСАМ КУРСЫ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМІН БАҒАЛАУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
    (СДУ хабаршысы - 2020, 2020) M. Жолшаева; А. Жолдаякова
    Аңдатпа. Мақалада сөзжасам курсы негізінде алған білімді бағалауда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, соның ішінде әлемдік тәжірибеде білім сапасын бағалау үшін қолданылатын Plickers, Grade cam, Pro Profs Quiz Maker бағдарламаларын пайдалану және оның артықшылары мен тиімділігі туралы қарастырылған. Бұл бағдарламалардың сабақта, аралық, қорытынды бақылауда қолданылуы қамтылған. Білім нәтижесін бағалау, оны тексеру біраз уақытты алатыны белгілі. Сондықтан уақытты үнемдеудің бір түрі ретінде қолданылатын бағдарламаның ерекшеліктері айтылады. Білім нәтижесін бағалауда әртүрлі әдіс-тәсілдермен қатар компьютерлік қосымшалар арқылы тапсырмаларды түрлендіріп қолдану, сол арқылы білім көрсеткішін арттыру, студент бойында көру арқылы есте сақтау қабілетін жақсартуға болатындығы. сондай-ақ әлемдік тәжірибеде қолданылатын компьютерлік бағдарламаларды онлайн тестілеу жүйесінде қолдану жайы талданады. Сөзжасамнан алған білімді бағалауда бағдарламаның әрқайсысына жеке құрастырылған тест үлгілері берілген.
  • ItemOpen Access
    БАНКРОТСТВО КАК ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КАТЕГОРИЯ
    (СДУ хабаршысы - 2017, 2017) Ж.С. Мукашева
    Аннотация. Целью данной статьи является рассмотрение банкротства как экономической категории. Так как сегодня в условиях кризисных явлений и жесткой конкуренции целью всех компаний является обеспечение стабильного экономического состояния и дальнейшего экономического роста, компании должны создавать основы конкурентоспособности там, где существует возможность получить будущие выгоды за счет правильного управления. В статье рассмотрено, что для эффективного и правильного управления необходимо своевременно оценивать вероятность банкротства организации, что позволит компаниям своевременно выявить и устранить недостатки в развитии организации, а также проконтролировать финансовую устойчивость компании и улучшить финансовое состояние
  • ItemOpen Access
    Word problems in the school mathematics course
    (2020 International Young Scholars, 2020) Kudaibergen A.A.
    Abstract Mathematical education is part of the system of continuing education and is of great importance in ensuring the development of human intellectual abilities in modern society. In the secondary education system, teaching mathematics takes a special place in the development of cognitive abilities and logical thinking of students.The main goal of our study is to develop methodological foundations for teaching word problems in the process of teaching mathematics in secondary school and to test its effectiveness experimentally. There are various methods for solving word problems: arithmetic method, algebraic method, geometric method, logical method, practical method, and tabular method. Different mathematical models are created based on each method. In the course of secondary school mathematics, two methods of solving word problems are considered: arithmetic and algebraic. The main purpose of the conducted pedagogical experiment was to test the effectiveness of the method that allows to increase the level of mathematical training of secondary school students, based on the use of the algebraic method in solving word problems of secondary school students. Prospects for research on the development of teaching methods for solving word problems are associated with a deep consideration of professional, creative and personal aspects of students.
  • ItemOpen Access
    PECULIARITIES OF COLLOCATION TRANSLATION IN OFFICAL TEXT
    (СДУ хабаршысы - 2018, 2018) K. Syzdykov; A. Dyussembayeva
    Abstract. This article is devoted to investigate the problems in translating collocations in official documents. Official documentation has certain rules and features, such as concreteness, brevity, clarity, high information productivity, strict logic, clear rhythm of sentences etc. In connection with these established rules, translation problems arise, because each language has its own structure. In this study, a functional analysis of the language units in speech, structural-semantic and stylistic methods of linguistic analysis are used. The aim of the study is a comprehensive analysis of official documents translation to determine the features of official style, as well as the derivation of which translation transformations are used mostly to transmit complete semantic correspondences. The study of official letters in the work is carried out under the influence of the traditions of communicative research the text, which have been comprehended and substantiated in many domestic and foreign works.
  • ItemOpen Access
    СӨЗ ӨНЕРІНДЕГІ КӨРКЕМДІК ҰҒЫМЫНЫҢ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕРІ
    (Suleyman Demirel University, 2014) Еркінбаев Ұ.
    Мақалада әлемдік әдебиеттану контексіндегі көркем мәтінді зерттеулердің ерекшеліктері қарастырылады. Автордың пікірінше структурализм, постмодернизм және семиотика қазіргі әдебиеттанудың негізгі үш бағыты болып табылады. Көркем туындының құрылымдық, мағыналық және мәтіндік әлеміне байланысты, яғни көркем сөздің осы үш негізі әдебиеттің болмысын ашады.
  • ItemOpen Access
    TO USE OR NOT TO USE: INSTAGRAM AS A FACILITATOR OF DEVELOPING ENGLISH WRITING SKILLS
    (СДУ хабаршысы - 2022, 2022) A. Omarova; S. Tulepova
    Abstract. Developing writing skills may be challenging for the majority of students while learning English. They easily get bored of typical writing structures and often neglect such tasks. In order to engage students in the writing process and boost their interest, teachers always try to search for new modern teaching tools. One of the contemporary instruments to develop English as a foreign language (EFL) learners’ writing skills might be using social media. The current article attempts to conduct an overview of the studies devoted to the investigation of Instagram as a tool to practice writing as well as to facilitate the development of writing skills.
  • ItemOpen Access
    EĞİTİM TEKNOLOJİSİ VE KULLANIMI İLE İLGİLİ TEORİK BULGULAR
    (СДУ хабаршысы - 2017, 2017) E. Akkaya
    Özet. Teknoloji kullanımı eğitimi nitelikli hale getirir. Nitelikli eğitim için teknoloji olmazsa olmazdır. Eğitim teknolojisi ve dil öğretimdeki teknoloji kullanımı ile ilgili araştırmalar incelenmiş olup genel olarak problem ortaya çıkarılmıştır. Öğretim teknolojileri ile ilgili yapılan araştırmalar sonucunda bulgular eşliğinde eğitim teknolojisi kavramının teknoloji kısmı teknoloji gelişimi ile paralellik arz ederken eğitim ve öğretim kısmında bu oranda gelişimin olamadığını görmekteyiz. Araştırmada bunun sebepleri ortaya çıkarılmış olup bazı önerilerde bulunulmuştur. Bunların en önemlisi pedagojik alanda veya içerik öğretiminde ihtiyaç duyulan uygulamaların, paket programların ve diğer mobil uygulamaların ilgili teknoloji geliştiricilere sunulması ve belirtilmesi gerekmektedir. Sonuç olarak teknoloji gelişimi hızı ile tekno uygulama ve programların eğitimde kullanılma hızını dengelemek gerekir.
  • ItemOpen Access
    ТУЫНДАУШЫ ГРАММАТИКА ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ЛЕКСИКАЛЫҚ МИНИМУМДЫ МЕҢГЕРТУ
    (СДУ хабаршысы - 2019, 2019) М.Д. Атакеева
    Аңдатпа. Бұл мақалада тілді шет тілі ретінде оқытуда қолданылатын туындаушы грамматика теориясының қалыптасуы, туындаушы грамматиканың тілдің ішкі және сыртқы құрылымы мен байланысы, туындаушы грамматика теориясын қазақ тілінің лексикалық қабатын өзге ұлт өкілдеріне меңгертудегі маңызына тоқталған. Туындаушы грамматика теориясының негізін салған американ психолингвисі Н.Хомский еді. Туындаушы грамматика – кең мағынадағы «грамматика» ұғымымен сәйкес келеді. Тілдік бірліктердің механикалық реттіліген сақтай отырып, сөздерден күрделі композиталық бірліктер құрастыруды мақсат етеді. Туындаушы грамматиканың негізгі заңдылықтарына төмендегі қағидалар жатады: 1.Тілдерді үйренудің ортақ, әмбебеп заңдылықтары бар. Өйткені кез-келген тілде бастауыш пен баяндауыштың болары сөзсіз. Тіл үйренуші нысанға алынған тілдің структуралық ерекшелігін біліп алуы маңызды. Шектеулі сөздер арқылы шексіз сөйлемдер құрастыру. Бұл қағида бойынша адам санасында жатқан бір ұғымды бір неше формада сыртқа шығара алады. Ой тереңінде жатқан ұғым – тілдің ішкі құрылымы, сөйлесім әрекетімен жарыққа шыққан тілдік бірліктер – тілдің сыртқы формасына жатады. Тілдің ішкі құрылымында жатқан ой сыртқы құрылымға трансформацияланады.
  • ItemOpen Access
    PROJECT-BASED LEARNING AS AN APPROACH TO DEVELOP CRITICAL THINKING SKILLS: A LITERATURE REVIEW
    (2020 International Young Scholars, 2020) Junisbayeva S.
    Abstract Project-Based Learning is a learner-centered approach, which is known as one of the ways that facilitates the development of professional competencies and promotes learners’ critical thinking skills. This paper provides a selective review of the literature and the analysis of the studies on Project-Based Learning (PBL) in the field of foreign language education and critical thinking skills including the main concepts, key components and a learning process within PBL. PBL has a strong theoretical support from the foreign literature, and most of the researchers understood and implemented it as an approach to foster critical thinking skills in the reviewed studies; however, not all of them complied with its essential elements proposed as “Gold Standard of PBL”. Particularly, the analysis of the selected studies in PBL sphere revealed that most of the researchers did not take into consideration the requirements of the last and main stage of the PBL as “Public product”, that demands the projects to be presented in front of the alternative audience. Even though, the final products were designed within these projects, they were not performed out of the classroom, which in its turn is opposite to the policy of rigorous “ProjectBased Learning”.
  • ItemOpen Access
    ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ СЫРТҚЫ САЯСИ ҚАРЫМҚАТЫНАСТАРЫ
    (СДУ хабаршысы - 2018, 2018) З. Шалкеева; Д. Молдабаева
    Аңдатпа. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі Қазақстанның сыртқы саясатын, сыртқы саяси стратегиясын жете түсіну үшін Қазақ хандығының тарихын, хандық кезіндегі басқа елдермен сыртқы саяси байланыстарын білудің маңызы өте зор. Өйткені Қазақ хандығы кезіндегі өз елі мен жеріне шексіз берілген хандардың даналықпен жүргізген сыртқы саясатның арқасында қазіргі территориямыздың тұтастығы сақталды десек те болады. Сонымен қатар, арада қанша ғасыр өтсе де Қазақ хандығы мен Тәуелсіз Қазақстан Республикасының сыртқы саяси стратегиясының басты бағыттарында айтарлықтай өзгерістердің болмағандығын байқауымызға болады. Қазақ хандығы кезіндегі стратегиялық маңызы бар серіктестер ретінде Ресей, Үндістан және Қытайды айтатын болсақ, қазіргі таңда да Қазақстан сыртқы саясатында осы үш мемлекеттің орны ерекше екендігін көре аламыз.