2. Theses and Dissertations
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2. Theses and Dissertations by Issue Date
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Open Access ПРОБЛЕМЫ ПРАВОВОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ СДЕЛОК, СВЯЗАННЫХ С ПРИОБРЕТЕНИЕМ И ОТЧУЖДЕНИЕМ ДОЛЕЙ УЧАСТИЯ В УСТАВНОМ КАПИТАЛЕ ТОВАРИЩЕСТВА С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ(SDU University, 2019) Туктибаева М .ТРазвитие рыночной экономики требует совершенствования правового регулирования общественных отношений, связанных с созданием и деятельностью субъектов гражданского права, важнейшее место среди которых занимают юридические лица. При этом все большее значение в экономическом обороте нашей страны приобретают товарищества с ограниченной ответственностью. И поскольку товарищества с ограниченной ответственностью по своей численности являются основными участниками казахстанского экономического оборота, большое значение имеет их имущественная стабильность, которая определяется, в первую очередь, законодательными требованиями к уставному капиталу как к основе их деятельности. Цель исследования вытекает из научно-теоретической и практической актуальности темы диссертационного исследования и состоит в постановке и разрешении основных методологических И теоретических проблем формирования и развития института президентства в Казахстане.Item Open Access Правовая охрана объектов права интеллектуальной собственности в сфере информационных технологий(SDU University, 2022) Мырзатай АружанАктуальность темы магистерской диссертации состоит в том, что в настоящее время в Республике Казахстан отсутствуют эффективные способы правовой охраны объектов права интеллектуальной собственности в сфере информационной технологий. Таким образом объекты права интеллектуальной собственности в сфере информационных технологий нуждаются в обширном исследовании и обеспечении со стороны государства правовой охраны в сфере информационных технологий.Item Open Access Правовое регулирование интернет- банкинга(SDU University, 2022) Елубаева ШынарИнформационно - коммуникативные технологии все больше проникают в обычную жизнь людей и влияют на финансовую индустрию, внедряя новые методы, способы их распространения и новых игроков на рынке. Развитие информационно-коммуникационных технологий на финансовом рынке, а также активное оказание электронных финансовых услуг повышают риски нарушения конфиденциальности, сохранения доступности и целостности, что требует разработки и совершенствования требований к оказанию дистанционных и цифровых финансовых услуг.Item Open Access Жерге құқықты табыстау арқылы жеке меншік құқығының туындау тәртібін цифрландыру(SDU University, 2023) Ерланова ДианаАқпараттық технологиялардың дамуымен жер қатынастары саласында халыққа қызмет көрсету жүйесі бір деңгейде қала алмайды. Бүгінде оны жаңа деңгейге көтеру әбден мүмкін, өйткені республикада жер қатынастары саласындағы қызметтерді көрсету электронды үкімет жүйесінде жүзеге асырылады. Осы мақсатта 2017 жылы «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы әзірленіп, бекітілді. 2019 жылдың желтоқсанында бағдарламаға түзетулер енгізілді. Электронды үкімет порталы 2006 жылдан бері жұмыс істейді. Алғашқы кезеңде халыққа қызмет көрсету орталықтары көрсететін қызметтердің бір бөлігі электронды түрге көшірілді. Дегенмен, бірқатар себептерге байланысты көптеген қызмет түрлері әлі цифрлық форматта қолжетімді емес. Пандемияның басталуымен 2020 жылдың көктемінде онлайн қызметтерді көрсетуге кедергі келтіретін мәселелер өткір көрініс тапты. Бұл қоғамды қызметтің барлық түрлерін көрсетуді қажет қызметтерді қашықтықтан (халыққа қызмет көрсету орталықтарында міндетті түрде болмай-ақ) алуға мүмкіндік беретін, халықтың ақпаратқа еркін қол жеткізуін қамтамасыз ететін цифрлық форматқа көшіру керектігіне тағы да көз жеткізді.Item Open Access БАЛА ҚҰҚЫҒЫ ЖӘНЕ БАҚ — ҚАЗАҚСТАН МЕДИАСЫНДАҒЫ БАЛА ОБРАЗЫ РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫНЫҢ ПРОБЛЕМАЛАРЫ: TENGRINEWS, AZATTYQ ПОРТАЛДАРЫ ЖӘНЕ КТК ТЕЛЕАРНАСЫНЫҢ МЫСАЛЫНДА(SDU University, 2023) Жубандыков КуанышбекБала жайлы ақпарат таратқанда жағымсыз көңіл күй жағымдыдан әлдеқайда көп ұсынылады. Зерттеу жұмысы масс медиа өнім дайындау барысында бала құқығы мәселесіне қаншалықты жіті назар аударылғанын және осы бір мәселенің жауапкершілігін зерделейді. Себебі бала құқығының бұзылуына тек қана құқықтық нормалардың аяқасты етілуі ғана емес, олардың жағымсыз образдарда беріліп, медиадағы бала көрінісі мен репрезентациясының таптаурындар және де стереотиптер шырмауынан шыға алмай қалғандығы да жататынын айтуға болады. Ал Қазақстан медиасында осы бір мәселе қандай деңгейде және де бала образы көрінісінің қандай проблемалары бар? Жалпы еліміздегі бұқаралық ақпарат құралдары және де масс медиа зерттеулері үшін бала мен бала құқығы тақырыбы шикі зерттелген тақырыптардың қатарында. Қазақстан бұқаралық ақпарат құралдарындағы бала образының көрінісі мен репрезентациясы қандай? Бала образын ұсынуда қандай құқықтық аспектілерге назар аудару қажет? Ғылыми жұмыс осы сұрақтарға жауап беріп, Қазақстан медиасы призмасынан бала көрінісі мен репрезентациясына және де оның әсеріне анализ жасау арқылы осы тақырыпта жасалған зерттеулер мен еңбектер санының артуына үлес қосады.Item Open Access ПРАВОВОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ЗАКУПОК МЕДИЦИНСКИХ ИЗДЕЛИЙ(SDU University, 2023) Мынжасарова АйданаАктуальность исследования обусловлена, прежде всего, важной значимостью и приоритетом для нашего государства - сферы здравоохранения. Казахстан, как и многие страны мира, стремится улучшить эту сферу путем проведения различных реформ, мероприятий, направленные на улучшение качества оказываемой медицинской помощи путем обеспечения медицинских учреждений современными медицинскими изделиями. В своем выступлении на расширенном заседании Правительства в феврале 2022 года, Глава государства Тоқаев Қ.К. отметил ряд проблем сферы здравоохранения, в частности, он подчеркнул необходимость коренным образом пересмотреть систему закупки медицинской техники. «Необходимо коренным образом пересмотреть систему закупа медицинской техники. Это тоже большая проблема. Поскольку данная сфера является высококоррупциогенной.Item Open Access АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНДАҒЫ ФОТОСУРЕТ «КҮШІН» ЗЕРТТЕУ: ҚОРДАЙ ҚАҚТЫҒЫСЫ МЫСАЛЫНДА(SDU University, 2023) Озер ЯсеминБұл зерттеу ақпарат құралдарындағы өнім таратудың элементі ретінде жаңалық медиасындағы фотосуреттерді қарастырады. Фотосурет – қазіргі модерн мәдениеттің бір бөлігі болып саналады. Себебі кез келген адамның күнделікті тәжірибесінде фотосуреттердің алатын орны ерекше. Фотосурет күнделікті жаңалықта, мақалада, арнайы репортаждарда, кез келген әлеуметтік медиа мен мессенджер посттарында да болады. Белгілі бір оқиғаның суретін көрген кезде оның болғанына да қаттырақ сенеміз. Жаңалық медиалары мен ақпарат құралдары сайт дизайнына қарай басты бетке жаңалық пен мақалаларға арнайы фотосурет пен визуал таңдап, кез келген мәтіндік ақпаратты көрнекілеуге тырысады. Десек те визуал коммуникация зерттеулерінде фотосуретті жаһандық және жалпыға ортақ стандарттары қалыптаспаған. Ағылшын тіліндегі зертеулерде визуал фрейминг зерттеулері тек 10 пайызға жуық мөлшерді қамтиды. Оған қоса Қазақстан масс коммуникация зерттеулерінде де жаңалық фотосуреттеріне бағытталған зерттеулер өте аз мөлшерді қамтиды.Item Open Access ПРАВОВЫЕ ВОПРОСЫ И ВЫЗОВЫ В КОНТЕКСТЕ РАЗВИТИЯ МЕТАВСЕЛЕННОЙ(2024) Ералы К.Е.В настоящее время метавселенная привлекла значительное внимание, особенно после заявления генерального директора ведущей компании «Meta», который назвал ее следующим крупным прорывом после Интернета. Однако, несмотря на все внимание, отсутствует единое согласованное определение метавселенной. Общее понимание этого понятия включает объединение таких технологий, как интернет вещей (IoT), дополненная реальность (AR), виртуальная реальность (VR), расширенная реальность (XR) и трехмерное моделирование (3D). Метавселенная обладает огромным рыночным капиталом и экономическим потенциалом. По состоянию на апрель 2024 года, рыночная капитализация оценивалась примерно в 15,4 млрд долларов США, а экономический потенциал метавселенной охватывал диапазон от 3,75 трлн долларов США до 12,5 трлн долларов США. Метавселенная представляет собой новую виртуальную среду, в которой люди могут взаимодействовать и осуществлять коммерческую деятельность, используя аватары, аналогично тому, как они взаимодействуют в реальном мире. Это подчеркивает экономический потенциал метавселенной, который уже проявляется в реальных транзакциях. Например, в декабре 2021 года была зафиксирована покупка виртуальной земли за 450 000 долларов США. Более того, был приобретен участок земли в модном районе метавселенной за сумму до 2,4 миллиона долларов, расположенный рядом с общественной фигурой Снуп Догг. Эти примеры иллюстрируют не только экономическую активность в метавселенной, но и возникающие вопросы о правовом статусе и регулировании таких транзакций. Важность определения правовой природы метавселенной вытекает из ряда правовых последствий, связанных с метавселенной. В рамках правовых аспектов, метавселенная порождает ряд вопросов и проблем, которые требуют серьезного рассмотрения. Одна из таких проблем связана с интеллектуальной собственностью. Быстрое развитие технологий метавселенной и отсутствие единого определения концепции подчеркивают необходимость в разработке стандартов и норм, которые будут регулировать использование и развитие метавселенной.Item Open Access ПРАВОВОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ ОБРАЩЕНИЯ ЦИФРОВЫХ ЗНАКОВ (ТОКЕНОВ)(2024) Хасанов М.Е.Развитие цифровых технологии в XXI веке способствовало молниеносному развитию цифровизации многих аспектов нашей жизни, где цифровых знаков (токенов) постепенно охватывают существующие аспекты социально-экономического правоотношения. Цифровой знак (токен) не имеет четко закрепленного определения и трактуется по-разному, основываясь на функционал составляющих его элементов. Диссертационное исследование, проведенного автором на основе анализа научных трудов национальных и иностранных ученых, параллельно изучив функции и роли цифровых знаков (токенов) в рамках общественного правоотношения, сформировано оптимальное определение цифрового знака (токена). Данные определения раскрывают правоотношения, использующие цифровые знаки (токены). По итогам проведенного анализа вышеперечисленных литературных источников автор также сформировал свою позицию относительно видов цифровых токенов, распределяющая и раскрывающая более подробно их функции и роли в цифровой экономике. Проведен исторический метод исследования, способствовавший формированию точной хронологии развития цифровых знаков (токенов), отражаемое в параграфе 1.2. При формировании данной хронологии автор опирался на научно-исследовательские работы иностранных ученых в сфере информационных технологии, являющимися создателями цифровых токенов и составляющих его элементов. Правовая точка зрения относительно обращения цифровых знаков (токенов) выработана на основе имеющейся правовые базы в ведущих юрисдикциях, таких как США, ЕС, Сингапур и РК. Также были рассмотрены международный подход, выражаемое рекомендациями ФАТФ по борьбе с отмыванием денег и финансированием терроризма при использовании цифровых знаков (токенов), и научные труды отечественных и иностранных ученых в сфере юриспруденции. Практическую основу исследования составляют судебные процессы, повлиявшие на подход многих государств на правовое регулирование обращения цифровых знаков (токенов), а также был проведен эксперимент на проверку существующих правил в отношении оборота цифровых токенов децентрализованных приложений на территории РК. Проведенное диссертационное исследование также способствовало выявлению перспективы развития общественных правоотношений при обращении цифровых токенов, эмитированные Центральными Банками государств. Интерес мирового сообщества к цифровым знакам (токенам) проводя множества теоретических и практических исследований, способствовавшие к 6 выпуску и обороту разных видов цифровых знаков (токенов), расширяя способы его применения в рамках общественных правоотношении. Помимо гражданского сообщества, интерес к цифровым знакам (токенам) выражают субъекты международного и частного права, говорящее нам о том, что необходимость формирования правовой среды для обращения всех нынешних и последующих видов цифровых знаков (токенов) в будущем.Item Open Access ҚАҢТАР ОҚИҒАСЫ КЕЗІНДЕГІ БАСПАСӨЗДЕРДЕГІ НАРРАТИВТЕР(2024) Амирова У.Р.Зерттеу Қаңтар оқиғаларын көрсету үшін Azattyq тәуелсіз редакциясында және Tengrinews.kz жеке редакциясында қолданылған әңгімелерді және таңдалған нақты сөздерді (нарративтер) таңдау себебін зерттейді. Қаңтар оқиғасы (Қанды қантар) – сұйытылған газ бағасының өсуіне байланысты бейбіт шеруден басталып, соңында жаппай тәртіпсіздіктерге айналған оқиғаны сипаттау үшін қолданалытын тіркес. Бейбіт наразылық Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласынан басталып, басқа өңірлерге тарап, арты жаппай тәртіпсіздікке ұласты. Негізінен, зерттелген жаңалықтардың мазмұны фрейм теориясына сәйкес келетінін айта кеткен жөн, яғни мұнда нақты сөздер алдын ала кұрастырылған сенімдердің негізгі анықтаушылары ретінде пайдаланылады және жаңа ақпаратты үйлестіру немесе тұжырымдау үшін қолданылады. Осыған сәйкес, үкіметтен мемлекеттік тапсырыс алатын ақпарат құралының Қаңтар оқиғасына байланысты редакциялық мақалалары ықпал етушілердің немесе үкіметтің амбицияларын қанағаттандыруға бейімделген, ал тапсырыстардан тәуелсіз редакция өз нарративтерін алға тартады. Мәселе мынада: нақты оқиғаны көрсету үшін журналистер таңдаған сөздерді оқырман санасында қажетті болжамды орнату және нығайту үшін пайдалана алады. Жоғарыда айтылғандай, бұл бейтарап зерттеу барысында Tengrinews.kz және Azattyq деп аталатын редакциялық мақалаларды зерттеу нысанына жатқыздық. Осылайша, Қаңтардағы оқиғаларды жариялымдарды мемлекет басшысы Тоқаевтың жолдауымен салыстырдық және осы кісі көп қолданған кілтті сөздерді мемлекет нарративтеріне сәйкес деп алдық. Бұл бізге күнтізбе құрылысы журналистердің бар фреймдары мен көзқарастарына ғана байланысты емес, сонымен қатар келісім-шарттарға, үшінші тұлғаларға берілетін сыйақыларға, ақылы контентті жариялауға және мемлекеттік ынталандыруларға әсер етуі мүмкін екенін көрсетуге көмектесті.Item Open Access CУИЦИД ТАҚЫРЫБЫНЫҢ МЕДИАДАҒЫ КӨРІНІСІНІҢ ЭТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ORDA.KZ, TENGRINEWS ПОРТАЛДАРЫ ЖӘНЕ КТК ТЕЛЕАРНАСЫ МЫСАЛЫНДА(2024) Ерес Н.А.Зерттеу жұмысы суицид тақырыбының медиадағы көрінісінің этикалық аспектілерін Orda.kz, Tengrinews порталдары және KTK телеарнасының контенттерін талдау негізінде жүргізілді. Сапалық контент-анализ әдісін қолданған зерттеу еңбектің негізгі мақсаты - суицид тақырыбының әлемдік деңгейдегі жазылу тәжірибесі мен теорияларына сүйене отырып, Қазақстан медиасында, соның ішінде қазақ тілді жаңалықтардағы суицид тақырыбының этикалық тұрғыдан жазылуына талдау жасау. Сонымен қоса, зерттеу нысаны ретінде алынған медиалардың фото, видео контенттеріне де визуал анализ әдісі қолданылды. Зерттеу барысында «Вертер» эффектісі мен «Папагено» эффектісі бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалардан кейін де халық арасында суицидтің көбею немесе азаю көрсеткіштері болатынын көрсетті. Бұқаралық ақпараттағы “өз-өзіне қол жұмсау” жаңалықтары сенсация, рейтинг және трагедияны көрсету үшін емес, аудиторияның өмірге жауапкершілігін және "көпшіліктің білу құқығымен" теңестірілуі керек ақпараттарды ұсыну маңызды екенін алға тартады.Item Open Access Батыс және посткеңестік елдерде медиа жарнамасындағы әйел бейнесі(SDU University, 2024) Есенгельдиева ШугылаЗерттеу жумысында Батыс жоне Посткенес елдеріндегі жарнамадаты эйел бейнесі карастырылады. Рейтинг бойынша экономикалык еркіндік индексі жогары бес мемлекеттін банк жарнамаларына талдау жасалады. Зерттеуте жарнаманы тандау себептері: жарнамаларды олар кергіміз келмесе де кереміз немесе естиміз. Жарнамалар бізге тікелей жэне жанама турде эсер береді. Ал банк жарнамасын алуымыз, кез келген мемлекетте банк ез кызметтерін аткарады. Сараптауга ен кеп каралым жинаган жарнамалары алынды. Зерттеу жумыстын максаты - батыс жэне посткенес едерінін банк жарнамаларынын берілуінде эйел бейнесін зергтеп, оларга кандай сипаттамалар беретінін аныктау. Жарнамаларга таллау жасалынып, эйел репрезентациясы бойынша зерттеу жасалынды. Сонымен катар гендер стереотиптері мен оларга карсы шыгу немесе кайта ендірілуі талданды. Банк жарнамалары банктердін 2020-2023 жылты Youtube платформасынан алынды. Гылыми жумыстын негізі ретінде культивизация теориясы алынды. Бул зерттеуді Казакстанда жогаргы оку орындарында, журналистика, маркетинг, элеуметтану мамандыктарынын академиялык кунтізбесіне косымша теориялы негіз бола алады. Сонымен коса, зерттеу нотижерлері жарнама жасаушылар мен маркетингке катысты теориялык енбектерге, студенттер мен магистрантты гылыми енбектеріне колданыла алады. Бул зерттеу жумысы эр едін банк жарнамаларындагы айырмашылыктар мен уксастыктарын корсетеді.