Йылмаз Сатылмыш2025-11-202025-11-202009Йылмаз Сатылмыш / Тестілік бағалау және Блум таксономиясы / Suleyman Demirel University / Сду хабаршысы, 2009https://repository.sdu.edu.kz/handle/123456789/2237Бұл мақалада тестілік бағалау жүйесінің орта білім беру үдерісіндегі маңыздылығы және Блум таксономиясының сұрақтарды сапалы құрастырудағы рөлі қарастырылады. Тест әдісі оқушылардың білімін нақты, тиімді және уақытты үнемдей отырып бағалауға мүмкіндік беретіні көрсетіледі. Сонымен қатар тест сұрақтарының деңгейлік жіктелуі оқушының есте сақтау, түсіну, қолдану, талдау, синтез және бағалау қабілеттерін жүйелі дамытуға бағытталатыны атап өтіледі. Мақалада әр деңгейді сипаттай отырып, тест дайындауда жіктеудің практикалық мәні, оның оқу процесіндегі қайталау, бақылау және қорытынды бағалаудағы тиімділігі түсіндіріледі. Зерттеу нәтижелері тестік бағалауды дұрыс ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі мен білім сапасын арттыруға болатындығын көрсетеді.Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalтестілік бағалауБлум таксономиясыоқу үдерісісұрақ деңгейлерібілім сапасытанымдық әрекетпедагогикалық өлшемТестілік бағалау және Блум таксономиясыArticle