Саймасай Г.Б.Оразов О.О.Беккожаев Б.А.Дауытжанова Б.А.Көпбай М.К.Баймуратова Г.А.2024-04-222024-04-222021Саймасай Г.Б , Оразов О.О , Дауытжанова Б.А, Көпбай М.К, Баймуратова Г.А. / МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА SCRATCH АРҚЫЛЫ БАҒДАРЛАМАЛАУ ТІЛІН ҮЙРЕТУ / 2021 International Young Scholars' Conference978-601-7537-98-2https://repository.sdu.edu.kz/handle/123456789/1299Аңдатпа Мақала дамыған технология дәуірінде мұғалімнің білім берудегі рөлін қарастырады Цифрлық технологияның білім беруде қолданылуы жағдайына анализ жасалады. Технология жетістіктерін білім беру ісінде қолдануда «ұлттық код», ұлттық сананың жаһандық білім мен технологияға ашықтығы» ұғымдарын негізге алады. Білім беру саласында цифралық технлогияны пайдалануда негізге алынатын факторларды анықтап көрсетеді. Мектеп оқушыларына ойын-жобасы түрінде Scratch ортасында бағдарламалауды үйретудің мүмкіндіктерін қарастырады. Ойын арқылы бағдарламалау тілін үйретуде негізге алынатын педагогикалық, психологиялық әдістемелер мен баланың ортасы, дүниетанымы факторларының ғылыми теориялық, тәжірибелік негіздері көрсетіледі. Scratch арқылы ойын жасауда «ұлттық код», «ұлттық сананың жаһандық білім мен технологияға ашықтығы» көзқарасы негізге алынған. Зерттеу жұмысы «шынашақ саусақтар бағдарламалау тілін жазсын» деген концепциямен жолға шығып, балаларға кішкене жастан бастап бағдарлама тілін үйретудің өзектілігі мәселесін шешуге бағытталады.otherScratchойын тіліқазақша ойынұлттық кодбағдарламалау2021 International Young Scholars' Conference№10МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА SCRATCH АРҚЫЛЫ БАҒДАРЛАМАЛАУ ТІЛІН ҮЙРЕТУArticle