Б.Д. СыдыховА. Кайрбаева2023-11-152023-11-152018Б.Д. Сыдыхов , А. Кайрбаева / БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ІЗДЕНІСЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ / СДУ хабаршысы - 20182415-8135https://repository.sdu.edu.kz/handle/123456789/779Андатпа. Бұл еңбекте cтуденттердің ізденіс-зерттеушілік ісәрекетінің айқындалған кезеңдеріне сәйкес, олардың ізденіс-зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру, оқытушылардың әрекеті мен студенттердің әрекетінің әр қайсысы жеке анықталады. «Тәсіл» түсінігінің мазмұны ашылады. «Ізденіс-зерттеушілік іс-әрекет тәсілі» түсінігі жасалады. Ізденіс-зерттеушілік іс-әрекеті тәсілдерінің кезеңдері негізінде, осы әрекет түрі тәсілдерінің классификациясы құрылды, тәсілдердің алты тобына жинақталды, әр топқа сәйкес тәсілдер көрсетілді және олардың әрқайсының құрамы беріледі. Көрсетілген тәсілдердің ішінде студенттердің ізденіс-зерттеушілік іс-әрекетінің жетекші тәсілдері айқындалады: проблеманың қойылу тәсілі, болжамды ұсыну тәсілі және болжамды дәлелдеу тәсілі. Ізденіс-зерттеушілік іс-әрекеттің әрекеттерін тәсілдермен салыстырып іс-әрекеттің жеке кезеңдерге өтуін, әрекеттің негізгі бағдарын көрсетеміз. Кезеңмен іске асырылатын ізденіс-зерттеушілік ісәрекет үдерісінде, іс-әрекеттің бір тәсілі ғана емес, бірнеше тәсілдері де байқалады.otherізденіс-зерттеушілікоқу іс-әрекеттерііс-әрекет тәсіліпроблеманың қойылу тәсіліболжамды ұсыну тәсіліболжамды дәлелдеу тәсілСДУ хабаршысы - 2018№4БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ІЗДЕНІСЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІArticle