Исмагулова Нұргүл2025-12-042025-12-042010Исмагулова Нұргүл / Өзге тілді үйрету үдерісіндегі сөз мағынасын ашу шарттары / Suleyman Demirel University/ СДУ хабаршысы, 15(3 ).https://repository.sdu.edu.kz/handle/123456789/2285Мақалада шетел тілін оқыту барысында сөздің лексикалық мағынасын түсіндірудің психолингвистикалық және лингводидактикалық аспектілері қарастырылады. Автор лексика тілдің ең көп ақпарат беретін, бірақ ең аз ұйымдасқан саласы екенін атап көрсетеді. Лексиканы меңгеру кезінде оқушының жеке тілдік санасы мен психологиялық ерекшеліктерін ескеру қажеттілігі айқындалады. Мақалада сөз мағынасының құрылымы, оның психологиялық феномен ретіндегі онтогенетикалық дамуы және шетел тілін оқытудағы практикалық маңызы зерттелген. Нейрофизиология, психолингвистика, эксперименттік әдістер арқылы жеке тұлғаның тілдік санасында сөз мағынасын қалыптастыру жолдары талқыланады. Ұғымдарды анықтау, тізімдерді топтастыру, семантикалық радикал әдістері сияқты әдістемелер сөздің психологиялық құрылымын ашуға мүмкіндік береді. Бұл тәсілдер шетелдік сөздің мәнін дәл түсінуді қалыптастырып, оқушының екінші тілдегі сөздігін тиімді меңгеруіне жағдай жасайды.Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalсөз мағынасышетел тілін оқытупсихолингвистикапсихологиялық құрылымэксперимент әдісісөздік жұмысӨзге тілді үйрету үдерісіндегі сөз мағынасын ашу шарттарыArticle