2 results
Search Results
Now showing 1 - 2 of 2
Item CORPORATE AND BUSINESS ENTERPRISE STRATEGY(Қазақстан ғылымының дамуы мен келешегі жастар көзімен - 2018, 2018) Moshkevich V.L.The importance of the strategy of activity and development for increasing the competitiveness of domestic enterprises can not be overemphasized, since the main task of their reform is related to the need to activate and build capacity while simultaneously overcoming the chaos of the internal state and external activity of enterprises and improving the predictability of functioning. To accomplish this task, attention should be paid to the strategic aspects of the management of domestic enterprises, the overwhelming majority of which do not have a documented, discussed in the team and its comprehensive strategy of activity and development. Taking into account the fact that qualitative changes in the world economy occur under the influence of a complex mechanism of interaction between the growing tendencies of globalization and the regionalization of the economy, the importance of adapting corporate strategies to the institutional and cultural features of national economies and national business systems also becomes important. Therefore, the development of strategies that optimally take into account the characteristics of such components of regional markets as the legislative regime, corporate management systems, cultural and ethical traditions becomes an indispensable condition for corporations to achieve a competitive advantage in world markets.Item ТҰРАҚТЫ БИЗНЕС ОРТАДАҒЫ ТИІМДІ БРЕНД БАСҚАРУ(Қазақстан ғылымының дамуы мен келешегі жастар көзімен - 2018, 2018) Берденова А.Бұл зерттеу экологиялық көзқарас жəне бренд хабардарлық экологиялық таза немесе жасыл өнімдерін пайдалануға сатып алушылардың адалдық əсерін талқылайды. Зерттеу 1.Қалай Экологиялық ортада бренд басқаруды дамытуды түсіну? 2. Экологиялық маркетинг менеджменттің маңыздылығы? деген сұрақтарға жауап табу мақсатында жүргізілді. Бұл зерттеуде, экологиялық тұрғы жəне бренд тану тəуелсіз айнымалылар болып табылады, жəне клиенттердің адалдығы - тəуелді айнымалы болып табылады. Сонымен қатар, клиенттердің адалдығы жəне жасыл көзқарастың арасындағы медиатор айнымалы - бренд хабардарлық болып саналады. Осы жұмысты талдау үшін сандық əдіс зерттеуі пайдаланылды, жəне де 70 адамнан сұхбат алынды.Қажетті деректерді жинау үшін, 4 бөлімнен тұратын сауалнама, пайдаланылды. Бірінші бөлім, жалпы сұрақтар жəне демографиялық мəселелер мен жасыл көзқарасқа байланысты сұрақтардан тұрса, екінші бөлімін, бренд хабардарлыққа байланысты сұрақтар қамтиды, төртінші бөлігіне клиенттедің адалдығына байланысты сұрақтар кіреді. Зерттеу барысында өзі сенімділігін, регрессиялық талдау жəне медиацияны талдау жұмыстары жүргізілді. Жұмысты зерттеу кезінде сауалнама сенімділігі Кронбах Альфаны есептеу арқылы бағаланды, жəне олардың барлығынын нəтижесі қолайлы нəтиже көрсетті. Зерттеу гипотезаны тексеру үшін регрессия есептеу тəсілі пайдаланылды, жəне нəтижелері клиенттердің адалдығына экологиялық көзқарас жəне бренд хабардарлық əсерін тигізетінін көрсетті. Осы екі тəуелсіз айнымалы арқасында компания клиенттердің адалдығына қол жеткізе алатындығын. Зерттеу нəтижесі экологиялық жолмен даму жайлы ойланып жүрген компаниялардың, осы екі тəуелсіз айнымалы арқасында клиенттердің адалдығына қол жеткізуге болатындығын көрсетті.