Search Results

Now showing 1 - 10 of 41
  • Item
    SPEAKING PROBLEMS ENCOUNTERED BY EFL STUDENTS AND POSSIBLE FACTORS FOR THEM
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) A. Azbayeva
    Abstract. Speaking skill is the most significant aspect of learning a foreign language and speaking skill acquisition is crucial for EFL students for the purpose of communication. Although communicative language teaching method is by EFL teachers, English language abilities of EFL students are still unsatisfactory, students encounter English speaking problems that hinder them to perform effective speaking. These problems have been investigated by several researchers from different countries. This article presents an overview of various speaking problems faced but EFL students from 1995 through 2020. Qualitative and quantitative studies were found through a systematic literature review process. Scientific articles were reviewed and analyzed using qualitative content analysis approach. Basically, the research approaches used by the authors for data collection were interviews, observations and questionnaires.
  • Item
    МЕНЕЛАЙ ТЕОРЕМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Ж.Т. Қайыңбаев; Д. Төлбасы
    Аңдатпа. Үшбұрыштарға байланысты көптеген есептерді, acipece күрделі есептерді шешу барысында, үшбұрыш қабырғаларын ары қарай созу және ол созындыны үшбұрыштың басқа элементтерімен байланыстыру мәселесі туындайды. Осындай жағдайлардағы есептерді шешу үшін қолданылатын маңызды теоремалардың бірі Менелай теоремасы болып табылады. Менелай теоремасының көмегімен үшбұрыштарға байланысы, тіпті кейде төртбұрыштарға да байланысты күрделі есептерді қысқа жолмен шешуге болады. Мақалада осындай жағдайлар әр түрлі нұсқада қарастырылған. Мақала, бүгінгі және болашақ математика пәндері мұғалімдеріне арналған.
  • Item
    ҮШБҰРЫШТЫҢ БИССЕКТРИСАСЫ, МЕДИАНАСЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ҚАСИЕТТЕРІН ПАЙДАЛАНЫП КҮРДЕЛІ ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІҢ ШЕШУ ТӘСІЛДЕРІ
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Ж.Т. Қайыңбаев; Т.С. Манат
    Аңдатпа. Жалпы геометриялық есептердің жартысы үшбұрыштарға байланысты болып келеді. Ал, сол есептердің тағы да жартысы үшбұрыштардың биссектрисасы және медианаларына байланысты болып келеді. Осы проценттердің өзі, болашақ мектеп математика пәні мұғалімдерін дайындау барысында үшбұрыштардың биссектрисасы, медианасы және олардың қасиеттері жайлы есептерге көп көңіл бөлу қажеттіліктерін білдіреді. Мақала, осындай маңызды мәселеге арналған. Мақалада үшбұрыштардың биссектрисалары мен медианаларының әр түрлі комбинациялары негізінде шығарылатын әр түрлі мағынадағы есептерді шығару тәсілдері қарастырылған. Мақала, бүгінгі және болашақ математика пәндері мұғалімдеріне арналған.
  • Item
    PROJECT-BASED CURRICULUM FOR INTERNET OF THINGS ONLINE COURSE
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Zh. Mamatnabivev; M. Zhaparov
    Abstract. Nowadays, the applications of the Internet of Things (IoT) are getting popular and the number of internet connecting devices are increasing very fast. Many IoT courses are being taught in educational universities. However, the curriculum of the courses does not answer to the requirements of the industry and market, and students have not enough knowledge if they are getting the course online, where there is no offline lab work. Project based curriculum for online IoT courses is developed and grades of the student projects are compared with the knowledge of the students before project implementation. The comparison results are promising and future works are discussed.
  • Item
    ПРОБЛЕМЫ ЗАЩИТЫ ПРАВ КЛИЕНТОВ БАНКОВ ПРИ РАССМОТРЕНИИ СУДАМИ ДЕЛ, СВЯЗАННЫХ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНТЕРНЕТ-БАНКИНГА
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Ш. Елубаева
    Аннотация. Данная статья посвящена актуальным проблемам судебной защиты прав клиентов банков. связанных с использованием интернет-банкинга. Анализируется текущее состояние предпринимаемых государством мер по защите прав потребителей финансовых услуг. B данной сфере с акцентом на результаты судебного рассмотрения дел по искам пострадавших клиентов. В частности, рассмотрена проблема возложения банками ответственности на клиента за безопасность операций B интернет-банкинге и сложность доказывания вины банка. в результате чего складывается негативная судебная практика, не способствующая защите пострадавших клиентов. В статье даны предложения по усилению защиты прав клиентов интернет-банкинга.
  • Item
    РОЛЬ ГЕЙМИФИКАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) M.K. Нургалиев; Л.М. Алимжанова
    Аннотация. Быстрое развитие технологий и растущий объем обмена информацией открывает новые возможности для улучшения образовательных процессов с помощью различных методов. Геймификация становится одной из тех эффективных практик и стимулов, которые повышают мотивацию и вовлеченность учащихся в образовательную среду. Учитывая важность образования для современных ученых и культурных кругов, в этом эссе исследуется, как геймификация используется в процессе обучения, и дается более точное представление о результатах, зафиксированных в статьях, и о том, как они были достигнуты.
  • Item
    HOW THE USE OF GAME FORMS OF LEARNING CONTRIBUTES TO THE INCREASE IN THE ACTIVITY OF STUDENTS IN MATHEMATICS LESSONS IN DISTANCE LEARNING
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) A. Galvmzhan; Y.S. Sapazhanov
    Abstract. The purpose of the research is to study the influence of game forms of teaching on increasing students’ activity in mathematics lessons in a distance mode and on increasing students’ activity through the use of game forms. The study involved 51 students in grade 7, 25 teachers shared the types of games used in the lesson, as well as methods. Having online lessons in a playful way allows the teacher to set learning objectives outside the box, which increases students’ interest in learning and application in the classroom, contributing to the rapid achievement of learning goals. Based on the results of the analysis of pedagogical literature, the definition of game technology in relation to mathematical disciplines was formulated: it is a complex of pedagogical tools, methods, and forms that contribute to an increase in the cognitive activity of students, the main of which will be original tasks, a variety of didactic and methodological techniques and game situations in practical classes.
  • Item
    ИНФОГРАФИКА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН АҚПАРАТТЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) А.Қ. Жакупова; М.C. Жолшаева
    Аңдатпа. Қазіргі уақытта байланыс құралдары ақпаратты ауызша беруден көрнекі түрде көрсетуге ауысады, бұл жанама көрнекілікті жаңа жолмен қалыптастыруға және жеткізуге және оқу ортасын ұйымдастыруға мүмкіндік беретін визуализапияяның жаңа бағыттары мен технологияларының пайда болуына әкеледі. Оқу пропесінде компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларды қолдану ақпаратты визуализациялау құралы ретінде инфографиканың дамуына жаңа серпін берді. Инфографикалық тапсырмалар студенттерді мұғалімнің қосымша қолдауынсыз қарым-қатынас дағдыларының барлық түрлерін қолдануға шабыттандырады. Мақалада қазіргі оқу үдерісіндегі инфографиканың қолданылу аясы, ақпаратты визуализациялаудағы әсері жайлы жан-жақты ашып көрсетуге тырыстық.
  • Item
    ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ЕСЕПТЕРДІ ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІҢ КӨМЕГІМЕН ШЕШУ ТӘСІЛДЕРІ
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Ж.Т. Қайыңбаев; A.C. Ғалымжан
    Аңдатпа. Мақала, математика пәнін оқыту барысында маңызды роль атқаратын тригонометрия мәселесіне арналған. Жалпы тригонометрия тригонометриялық функциялар мен олардың геометрияда қолданылуын зерттейтін математиканың саласы деп анықталады. Әрине, тарих қойнауына көз жүгірсек, алғашында, күн сағаттарына байланысты пайда болған тригонометрия бұл күнде геометрия мен архитектурада, физика мен астрономияда, география мен геодезияда,ықтималдықтар теориясы мен қаржы базарын да және т. б жерлерде кең қолданылады. Дейтұрғанмен, базалық тригонометриялық мәселелердің ен басты қолданылатын жері ол қалай болғанда да геометрия. Сондықтан болашақта математикалық пәндердің мазмұнымен, бағдарламаларымен, оқу құралдарымен айналысып отырған ғалымдарға, әдіскерлерге тригонометрияны қайсы пәннің мазмұнында қарастыру керек екендігін авторлар мысалдардың көмегімен көрсетуге тырысады. Мақала, математиканы оқыту әдістемесі саласының ғалымдарына, әдіскерлеріне сол сияқты, бүгінгі және болашақ математика пәндері мұғалімдеріне арналған.
  • Item
    ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ІЗДЕНІС ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
    (СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Г.Н. Атаева; А.Е. Габдуллина
    Аңдатпа. Мақалада проблемалық оқыту арқылы білім алушылардың танымдық қабілеттерінің, ізденіс дағдысының дамуына және оқытудың оқу-әдістемелік үрдісінде проблемалық әдістерді кең пайдаланудың қажеттілігін нақтылайды.