36 results
Search Results
Now showing 1 - 10 of 36
Item Open Access EĞİTİM TEKNOLOJİSİ VE KULLANIMI İLE İLGİLİ TEORİK BULGULAR(СДУ хабаршысы - 2017, 2017) E. AkkayaÖzet. Teknoloji kullanımı eğitimi nitelikli hale getirir. Nitelikli eğitim için teknoloji olmazsa olmazdır. Eğitim teknolojisi ve dil öğretimdeki teknoloji kullanımı ile ilgili araştırmalar incelenmiş olup genel olarak problem ortaya çıkarılmıştır. Öğretim teknolojileri ile ilgili yapılan araştırmalar sonucunda bulgular eşliğinde eğitim teknolojisi kavramının teknoloji kısmı teknoloji gelişimi ile paralellik arz ederken eğitim ve öğretim kısmında bu oranda gelişimin olamadığını görmekteyiz. Araştırmada bunun sebepleri ortaya çıkarılmış olup bazı önerilerde bulunulmuştur. Bunların en önemlisi pedagojik alanda veya içerik öğretiminde ihtiyaç duyulan uygulamaların, paket programların ve diğer mobil uygulamaların ilgili teknoloji geliştiricilere sunulması ve belirtilmesi gerekmektedir. Sonuç olarak teknoloji gelişimi hızı ile tekno uygulama ve programların eğitimde kullanılma hızını dengelemek gerekir.Item Open Access FACTORS AFFECTING SME PERFORMANCE IN KAZAKHSTAN(СДУ хабаршысы - 2017, 2017) Y. Syzdykov; Zh. AgybayАbstract. This study attempted to identify factors that are affecting SME performance in Kazakhstan. The intention of this study is to provide the understanding on how people should start their business by looking at entrepreneurial orientation factors affecting business performance hence help to reduce the risk of failure and increase chances of success. The study examined two entrepreneurial orientation factors that influences the SMEs business success, proactiveness and risk-taking behaviour. The theoretical framework has been drawn out and questionnaire was designed based on the factors chosen. All hypotheses were successfully tested via Excel and 2 hypotheses were accepted. The most significant factor affecting both operational and financial performance of SMEs in Kazakhstan was risk-taking.Item Open Access ЕЖЕЛГІ ШЫҒЫС ПЕН БАТЫСТАҒЫ ҚАЗАҚЫ ІЗДЕРГЕ МЕДИЦИНАЛЫҚ-ҚҰҚЫҚТЫҚ ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯЛЫҚТАРИХИ ШОЛУ(СДУ хабаршысы - 2019, 2019) Е. ҚошқарбаевАңдатпа. Мақалада медициналық құқық тарихы философиялықтарихи контексте қарастырылады. Ежелгі Шығыс пен Антикалық Батыстағы протоқазақ, прототүркі іздеріне назар аударылады. Европацентризм сынға алынады.Item Open Access DIFFERENT VIEWS ON MULTIPLE INTELLIGENCES THEORY: FOR AND AGAINST(СДУ хабаршысы - 2018, 2018) S.B. Tulepova; М.B. BekturovaAbstract: The present scientific article highlights various opposing views on Multіple Іntellіgences theory which is known in the world since the publicаtion of аn Аmericаn psychologist Howаrd Gаrdner’s book “Frаmes of mind”. It was believed that the theory would brіng a new perspectіve іn foreіgn language educatіon. Many educators all around the world have been incorporating this theory into their practice and teaching pedagogy, but it has also brought some critics’ attention. Thіs artіcle brіefly іnvestіgates the different views on MI theory. To sum up, authors conclude that with all the criticism and positive remarks the MI theory has been receiving since 1983, the original intention of Howard Gardner was not to develop an educational model to apply in the classroom, but to challenge academic psychologists to look at the human intelligence in a broader way.Item Open Access ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ІЗДЕНІС ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ(СДУ хабаршысы - 2021, 2021) Г.Н. Атаева; А.Е. ГабдуллинаАңдатпа. Мақалада проблемалық оқыту арқылы білім алушылардың танымдық қабілеттерінің, ізденіс дағдысының дамуына және оқытудың оқу-әдістемелік үрдісінде проблемалық әдістерді кең пайдаланудың қажеттілігін нақтылайды.Item Open Access ТҮРІК ЖӘНЕ ҚАЗАҚ ТІЛДЕРІНДЕГІ БІРІККЕН СӨЗДЕРДІҢ ЕМЛЕСІНДЕГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР(СДУ хабаршысы - 2017, 2017) А.Е. МахмудАңдатпа. Қазіргі таңда қазақ орфографиясында сөздердің бірге, бөлек жазылу мәселесі күн тәртібінен түспей келе жатқаны секілді, түркі тілдерінде де емле ережелерінің өзекті тақырыбы екендігі айдан анық. Мақаламызда да қазақ тілінің және түркі тілдерінің ішіндегі түрік тілінің емле ережелеріндегі сөздердің бірге не бөлек жазылу мәселесі сөз болады. Әуелі түрік тіліндегі біріккен сөздер емлесіне тоқталып, олардың қандай жағдайларда бірге жазылуы тиіс деген сауалға жауап іздеуге тырыстық. Қорытындылай келе, қазақ тіліндегі бірге жазылатын сөздер емлесімен ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айқындауға тырыстық. Сондай-ақ, бөлек жазылатын сөздер емлесін де сөз етіп, олардың да ұқсастықтары мен ерекшеліктеріне тоқталдық. Яғни тілдерге тән ерекшеліктерді айта отырып, бірге жазылатын сөздер емлесінің кейбір шешімін таба алмай келе жатқан мәселелеріне жауап іздеу мақсатын да алға қойдық.Item Open Access ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ЖАСТАРЫНЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНДЕГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР(СДУ хабаршысы - 2017, 2017) А.О. Атейбек; Х.А. ОрдабековаАңдатпа. Бұл мақалаға қазіргі қазақ жастарының сөйлеу тіліндегі ерекшеліктері мен ауытқулары мәселесі негіз болып отыр. Мақалада қазіргі қазақ жастарының сөйлеу тіліндегі кездесетін ерекшеліктер мен ауытқулардың тілдегі көрінісі айқындала отырып, оған әсер етуші факторлар жайында сөз қозғалады. Сондай-ақ, зерттеу жұмысы барысында жастардың күнделікті коммуникациясы кезінде байқалатын тілдегі грамматикалық ауытқулары мен сөйлеу тілінде көрініс табатын ұлттық стереотиптер мәселесі де сөз болады. Жастардың сөйлеу тілінде туындаған бұл мәселе бүгін тек лингвистика үшін ғана емес, сондай-ақ, басқа да қоғаммен тығыз байланыстағы салалар үшін де өзекті. Себебі, кез келген индивидуум қоғамның бір бөлігі. Ал, қоғамдық өмірде тілдің қатынаспайтын жері болмайтыны белгілі. Қазіргі қазақ жастарының сөйлеу тіліндегі ерекшеліктер мен жаңа қолданыстар тіл біліміндегі ғалымдар назары ауа бастаған өзекті тақырыптардың бірі болып отыр.Item Open Access SÖZCÜK ÖĞRETİMİNDE İNSTAGRAM KULLANIMININ ETKİLİLİĞİ(СДУ хабаршысы - 2018, 2018) А. Kurmanalі Chakyroglu; B. SeriÖzet. Hiç süphesiz sözcük ögretimi, dil ögretiminin vazgeçilmez parçalarından birisidir. Bu bağlamda, sözcük öğretimi dil öğretimi ve öğreniminde çok yönlü ve kapsamlı bir alan olarak yerini almaktadır. Doğru ve sağlıklı iletişimin temel anahtarı olan sözcük hazinesi, yabancı dil öğretiminde önemli yer tutmaktadır. Bu ihtiyacı göz önünde bulundurarak çalışmamızda Yabancı dil olarak Türkçe derslerinde sözcük öğretiminde İnstagram kullanımının önemini ve öğrenci başarısına etkisini araştırdık. Çalışmamızda yabancılara sözcük öğretiminde sosyal medyanın bir alanı olan İnstagramın kullanımının öneminden bahsedilecek ve uygulamalara yer verilecektir. Bununla birlikte, sözcük öğretiminde İnstagramın kullanımının etkililiği ile ilgili anket sonuçları ile araştırmanın deneysel sonuçları ortaya konacaktır. Çalışmanın amacı yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde İnstagram kullanımının öğrencilerin başarı düzeyini ne şekilde etkilediğini araştırmak, bu araştırma ışığında iletişim bakımından son derece önem taşıyan sözcük öğretimini kolaylaştırmak ve Türkçenin yabancı dil olarak öğretimine katkı sağlamaktır. Araştırma esnasında bir kontrol ve bir deney grubu oluşturulmuş olup, ön testler ve son testler uygulanmıştır. Ayrıca, gözlem, anket, görüşme, soru-cevap, testler gibi yöntemler uygulanmış olup, araştırmanın sonuçları tablolar ve grafiklerle gösterilmiş ve bulgu ve yorumlara yer verilmiştir.Item Open Access БОЛАШАҚ МУЗЫКА МҰҒАЛІМІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮРДІСІНДЕГІ ЭСТРАДАЛЫҚ ВОКАЛДЫ ОҚЫТУ(СДУ хабаршысы - 2019, 2019) М.Ә. СмағұловАңдатпа. Бұл мақалада жоғары музыкалық-педагогикалық оқу орындарындағы көркемдік-эстетикалық құндылықтардың өзгеруіне байланысты болашақ музыка мұғалімінің кәсіби дайындық үдерісінде эстрадалық вокалға оқытудың маңыздылығы қарастырылған. Эстрадалық вокал- болашақ мамандарды даярлау және тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға педагогикалық білім берудің барлық жаңа көкжиектерін ашуға ықпал етеді. Оның себебі қазіргі уақытта эстрадалық музыкалық мәдениет қазіргі заманғы музыкалық өнердің атрибутикасы болып табылып, қазіргі жастардың сұраныстары мен көркемдік-эстетикалық қажеттіліктеріне ие болуында.Item Open Access ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМАЛАР ҚҰРАСТЫРУДАҒЫ ҰСТАНЫМДАР(СДУ хабаршысы - 2017, 2017) А. Жұматай; Қ. МұхамадиАңдатпа. Өзге ұлтқа қазақ тілін оқыту – өте күрделі мәселе болғандықтан, осы мәселені шешуде оқыту ұстанымдарының алатын орны ерекше. Мақала өзге ұлтқа қазақ тілін оқытуда деңгейлік тапсырмалар құрастырудың теориялық және әдістемелік негізін көрсетуге арналған. Ал қазақ тілін оқытуда деңгейлік тапсырмалар құрастыру концепциясы оқытудың ұстанымдарынына негізделеді. Қазақ тілінің негізгі салаларын оқыту да нақты ғылыми дәлелдеулерге, ұғымдарға, басқаша айтқанда, ғылыми принципке сүйенеді. Мақалада қазақ тілін деңгейлік оқытудың нәтижелілігі ғылыми ұстанымнан өзге жүйелілік, көрнекілік, саналылық пен белсенділік, түсінуге жеңіл қолайлылық және оқытудың психологиялық ерекшелігін ескеру ұстанымдарын орынды қолдануға тікелей қатысты екенін тұжырымдалып, оқулықтарға талдау жасалып, нақты мысалдармен дәйектеліп берілген. Сондай-ақ ұстанымдарға сәйкес тапсырмаларды беруде ескерілетін нақты қағидалар қоса ұсынылылады.