59 results
Search Results
Now showing 1 - 10 of 59
Item Open Access ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ СЫРТҚЫ САЯСИ ҚАРЫМҚАТЫНАСТАРЫ(СДУ хабаршысы - 2018, 2018) З. Шалкеева; Д. МолдабаеваАңдатпа. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі Қазақстанның сыртқы саясатын, сыртқы саяси стратегиясын жете түсіну үшін Қазақ хандығының тарихын, хандық кезіндегі басқа елдермен сыртқы саяси байланыстарын білудің маңызы өте зор. Өйткені Қазақ хандығы кезіндегі өз елі мен жеріне шексіз берілген хандардың даналықпен жүргізген сыртқы саясатның арқасында қазіргі территориямыздың тұтастығы сақталды десек те болады. Сонымен қатар, арада қанша ғасыр өтсе де Қазақ хандығы мен Тәуелсіз Қазақстан Республикасының сыртқы саяси стратегиясының басты бағыттарында айтарлықтай өзгерістердің болмағандығын байқауымызға болады. Қазақ хандығы кезіндегі стратегиялық маңызы бар серіктестер ретінде Ресей, Үндістан және Қытайды айтатын болсақ, қазіргі таңда да Қазақстан сыртқы саясатында осы үш мемлекеттің орны ерекше екендігін көре аламыз.Item Open Access ЖҰМАБАЙ ШАШТАЙҰЛЫ ПОВЕСТЕРІНДЕГІ ӘЙЕЛДЕР БЕЙНЕСІ(СДУ хабаршысы - 2023, 2023) Нұрбану К.Аңдатпа. Мақалада жазушы Жұмабай Шаштайұлының шығармаларындағы әйелдер образына талдау жасалды. «Аспанқора повесіндегі Ханымкүл образы мен Мағжан Жұмабаевтың «Шолпанның күнәсі» әңгімесіндегі Шолпанның образына салыстырмалы талдау жасалып, образдардың типологиялық ерекшеліктері, жасалу жолдары анықталды, кейіпкер характерін сомдаудағы автордың мотивтері, ұстанымы анықталды. Аталған повестегі Қаламқас образы және «Құралайдың салқыны» повесіндегі Қадірсіздің образына талдау жасалып, олардың дәстүрлі қазақ әйелдерінің келбетін сомдайтын типтік бейне екені дәлелденді.Item Open Access TECHNIQUES FOR IMPLEMENTING DRAMA-BASED ACTIVITIES AT B2 LEVEL ELT CLASSES(СДУ хабаршысы - 2018, 2018) S.A. AkhmedovaAbstract. The aim of this project is to explore the practical implementation of drama-based activities at B2 level ELT classes. The use of drama in language classroom is considered to be one of the most innovative and creative approaches in language education. Along with its innovativeness it also fits into the frames of new trends in language teaching as project based learning and content language integrated learning. Through involvement in drama activity students acquire not only language skills, but also they develop communicative competence in L2. However how can drama be introduced to the language classroom? What are the different effective techniques in the way of applying drama to the studies of students ? What is the effect of constructing tools that improve the quality of an activity on students’ communicative performance and attitudes towards drama ? With the help of answers to the stated questions this project aims on creating model of drama-activity for its implementation in language classroom.Item Open Access SIR DERYA BÖLGESİ´NİN ETNİK OLUŞUMUNUN TARİHİ SÜRECİ (VI-XIII YY.).(СДУ хабаршысы - 2023, 2023) Shalbayev A.; Moldabaeva D.Özet. Orta Asya Türki cumhuriyetlerinin orta çağ tarihi genel Türk tarihi açısından bir bütün olarak incelenmesi önem arz etmektedir. Orta Asya bölgesinde kendi coğrafi özelliği, etnik yapısı, iktisadi üretim biçimleri ve kültürel hayatı bakımından önem arz eden ehemiyetli birkaç yöre bulunmaktadır. Bunlardan birisi de Sır Derya veya Sır yöresidir. Sır Derya Havzası, eski çağlardan beri insanoğlunun yaşadığı bir bölgedir. Türklerin ata yurdu olan Orta Asya’nın can damarı mahiyetindeki Seyhun ile Ceyhun vadilerinin eski bir medeniyet merkezi olduğu kaynaklarca da ifade edilmektedir. Burası Z. V. Toğan’ın tabiriyle sadece “Kent Türkleri”nin yerleşik hayat yaşadığı bölge değil aynı zamanda, çeşitli etnik unsurlapın, kültürlerin buluştuğu ve harmanlaştığı bölgedir. Orta Asya Türk halklarının etnik yapısı incelenirken, bu meselede kendine özgü yeri ve katkısı olduğunu düşündüğümüz Sır Derya bölgesi´nin ayrıca üzerinde durulması gerektiğine inanıyoruz.aItem Open Access «КӘСІБИ ҚАЗАҚ ТІЛІН» ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ(СДУ хабаршысы - 2017, 2017) Р.Ж. АбнасыроваАңдатпа. Бүгінгі күн талабына сәйкес «Практикалық қазақ тілі», «Кәсіби қазақ тілі» пәндері тіл үйренушінің мамандығына, қажеттіліктеріне, сұраныстарына орай, қазақша кәсіби сөйлеуді дамытуға, оларға болашақ қызметіне қатысты қолданылатын терминдерді меңгертіп, кәсіби сөйлеуін қалыптастыруға бағытталған. Осыған сәйкес қазақ тілін мамандыққа қатысты оқытудың әртүрлі жолдары мен технологиялары тәжірибеге енгізілген. Оқытушы студенттерге пәнді меңгертуде жақсы нәтижеге жету үшін, сабақтың түріне қарай әртүрлі әдістерді орынды қолдануы қажет. Мақалада Сүлейман Демирель атындағы университеттің инженер факультетінің «Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету» мен «Ақпараттық жүйелер» бөлімінің «Кәсіби қазақ тілі» сабағында қолданылған кейбір ойын түрлері мен әр түрлі тақырыптарға сай сабақта қолданылатын әдістерден қысқаша мәліметтер берілгенItem Open Access ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҒДАЯТТЫҚ ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ(СДУ хабаршысы - 2022, 2022) Г. БатешоваАңдатпа: Мақалада қазақ тілін оқытудағы функционалды сауаттылық мәселесі және жағдаяттық тапсырмаларды қолданудың тиімділігі баяндалады. Жағдаяттық тапсырмаларды құрастырудың жолдары көрсетіледі. Автор жағдаяттық тапсырмалар арқылы трамматикалық тақырыптарды қалай меңгертуге болатынын мысалдармен түсіндіреді. Сондай-ақ, мақалада «жағдаят» термині шетелдік философ, психолог ғалымдарының анықтамасымен түсіндіріледі.Item Open Access MAINTAINING INTEREST AND INVOLVEMENT BY USING STORY TELLING APPROCH IN EFL CLASSES(СДУ хабаршысы - 2018, 2018) T.K. Daniyar; A.N. AyakeshovaAbstract. The article discusses and analyzes literary stories in a foreign language classes for the purpose of improving the sociocultural, linguistic competence, critical thinking, communicative competence of the learner. Literary works are of substantial benefit for the formation of the literary, cultural competence of a language learner as an authentic material. Awardwinning Bookworms Club series have been selected depending on the level of language learners. Thought- provoking stories are about human values variety of challenges facing humanity in real life enable learners interest and gives students a reason to communicate. Working with the group is accomplished through six roles of team members by representating role card tasks. An excellent story combined with The Reading Circle roles enhances the lesson to be interesting and promote teamwork, exchange views, share personal views, and make conclusions. The use of literary stories as an authentic material in practical lessons or as IWS will tailor and encourage the learners reading skills.Item Open Access ҚАЗАҚ ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР(СДУ хабаршысы - 2023, 2023) Р.Ж.АбнасыроваАңдатпа. Ұсынып отырған мақалада шетелдік студенттерге ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен сабақты түрлендіру мәселесі қарастырылады. Осы технологияларды тиімді қолдану арқылы біз шетелдік студенттердің қазақ тілін үйренуге деген қызығушылығын арттыра аламыз. Мақалада тіл үйренушіге алғашқы сабақты үйрету тәсілдері және ол жерде қолданылатын түрлі ойындар мен тапсырмаларды жинақтап көрсетеміз. Атап айтатын болсақ, қазіргі кезде интерактивті жаттығулар жасауға арналған көптеген онлайн-ресурстар өте көп. Солардың ішінде бізге қазақ тілін үйретуге жақсы келетін бағдарлама ол – LearningApps. Сонымен қоса, қашықтан оқыту кезінде студенттердің сабаққа деген ынтасын арттыратын қызықты тапсырмалар жинағын https://quizlet.com, https://docs.google.com/forms, https://www.menti.com бағдарламар арқылы да жасауға болады. Мақалада қазақ тілін шетелдік азаматтарға үйрету кезінде қолдануға тиімді бағдарламалар ретінде осы жоғарыда айтылған бағдарламалар қарастырылды.Item Open Access IMPARTING VALUES THROUGH TEACHING FOREIGN LANGUAGES(СДУ хабаршысы - 2021, 2021) A. KusmangazynovaAbstract. It is known that the education system of Kazakhstan, which is a relatively young country, needs improvements and amendments. In Kazakhstan, Value-based education is a comparatively new teaching trend and is only practiced in several schools. This paper on one side explains the necessity for value-based education, and on the other hand, it focuses on the usage of a foreign language as an effective tool to embed values in students. The process of introduction (integration) of values in Language Teaching is quite complicated. This paper mentions possible ways of effective planning foreign language lessons based on values. The influence of value-based teaching approach on secondary schools’ students is discussed.Item Open Access ОРГАНИЗАЦИЯ ВЗАИМОДЕЙСТВИЙ МЕЖДУ УЧЕНИКОМ И УЧИТЕЛЕМ НА УРОКЕ МАТЕМАТИКИ(СДУ хабаршысы - 2023, 2023) Орынбекова А.ААннотация. В данной статье описывается методика организации взаимодействия между учениками и учителем на уроке математики. Рассматривается такой метод организации как взаимодействие учителя и ученика. Одним из способов взаимодействия является самостоятельная работа, а также ее ключевые аспекты, позволяющие более эффективно проводить организацию преподавательской деятельности. В качестве примера была рассмотрена средняя школа, учителя которой активно применяют приемы организаторского взаимодействия учителя и учеников. Был рассмотрен пример показательного урока, на котором учитель взаимодействует с учениками посредством опроса. Вследствии такого опроса учитель определяет уровень знаний учеников для построения эффективного плана урока. Для учеников же такой опрос служит одним из способов повторения пройденного и подготовкой к новому материалу. Также для статистики ученики всей школы участвуют в опросе, нравится ли им заниматься математикой. Данные записываются в виде диаграммы и впоследствии выдвигаются соответствующие выводы.